onsdag den 31. august 2011

En skam

Der er en dreng i min matematikklasse, som altid sover. Altid. Og jeg snakkede med den dreng i går. Og det viser sig, at der er en grund. Han er på vej til at blive en teenagefar på 16 år. Og at få en baby koster penge. Så hver eneste nat arbejder han på McDonalds. Og ja, McDonalds er døgnåbent, så det er hele natten. Og nu lyder det som om, at han er lidt en douchebag, eller sådan noget.. Men han er manager på McDonalds og bestemmer over de andre medarbejdere, og han er rent faktisk en kvik dreng. Ham og hans kæreste kom bare til at begå én fejl, som vil ændre resten af deres liv. Fordi han sover ikke om natten, nu hvor han arbejder så meget. SÅ, det eneste tidspunkt han kan få noget søvn, er i skolen.
Babyen kommer til januar, og han bliver nødt til at droppe ud af high school allerede til vinter. Det skal også lige siges, at han ikke gik i skole i sit andet år på high school, fordi en af hans venner lagde stoffer i hans taske. (flink ven) Så han blev straffet med ikke at kunne gå i skole et helt år. Så han er nogenlunde som en freshman resten af sit liv.. Jeg har så ondt af den dreng, fordi man kan også bare mærke, at ham og hans kæreste er sådan virkelig 'white trash', altså de bor i en slags truck og sådan noget, og de ser ikke sine forældre osv.  De har det virkelig hårdt.. Lille bitte Eric.

Lige pt er mine værtsforældre i Las Vegas, så jeg bor hos min områdepræsentant, som har en datter, som jeg er rigtig gode veninder med. Så det er skide hyggeligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar