fredag den 19. august 2011

First days of school..

Jeg har været i skole to dage nu, og det har været to rigtig spændende dage, virkelig ikke på grund af timerne, da vi kun får en masse regler at vide osv.. Men derimod er det rigtig spændende at møde alle de nye mennesker! De er alle sammen så flinke og imødekommende, det samme med lærerne! Skolen minder egentlig meget om den forestilling, man har om en high school. Den schoolspirit og den helt bestemte atmosfære lever helt sikkert på dette sted. Der er meget entusiasme indenfor sports, der er slagsange, cheerleaderne går rundt i deres små nederdele og er lidt arrogante osv.

Jeg ved stadig ikke hvilke sports jeg vil dyrke.. Til vinter vil jeg måske gå til svømning, til foråret vil jeg spille fodbold.. Men jeg er ikke helt sikker på, hvilken sport jeg vil dyrke her i efteråret. Enten volleyball eller Crosscountry. Crosscountry er en løbesport.. Når man dyrker en sport på en high school, så er det ikke bare 2 eller 3 gange træning om ugen, som jeg er vant til.. Det er hver eneste dag! Men til gengæld er det kun muligt at dyrke den sport i 3 måneder..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar