tirsdag den 23. august 2011

MAD..

Typisk caféteriemad.. mums
Man skulle umiddelbart tro, at efter der er kommet så meget fokus på, at amerikanerne er fede.. At de ville ændre deres livstil.. Bare en smule.. Altså, de sætter kalorietal op på menukortene og sådan.. MEN de skifter ikke den cafeteriemad.. Der har 4 dage i træk blevet serveret pizza og hamburgere.. Heldigvis er det kun freshmen og sophomorerne, som spiser der, og det er imod egen fri vilje! Det er kun fordi de ikke må køre endnu. Alle juniors og seniors kører over til restauranterne. Gud ske tak og lov, at jeg er junior!! Restauranterne er til gengæld gode! Man kan få omtrent alt.. Lidt dyrere, men lækrere! De burritos med guacamole... Åh, jizz.

Og forresten.. Hvorfor tror  I, at McDonalds og andre store restaurantkæder er begyndt at bringe maden ud? Åh ja, nu behøver den fede mand ikke at se på alle de dømmende ansigter, mens han spiser sin Big Mac. Nu behøver de ikke engang at sætte sig ud i deres bil og køre hele vejen over til en McDonalds og hjem igen.. Nu kan de trykke et nummer og en mand vil bringe deres Supersize Menu...
Dog ikke ligefrem fra USA.. Men princippet..
Nu hvor vi er ved mademnet.. Så har jeg ikke oplevet en eneste restaurant (Og jeg har været på en del!!!!!), hvor der ikke er refill.. Jeg tror, at jeg bliver tyk... Muligheden er her!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar