lørdag den 3. september 2011

Tangooo, paintfight og football!

Torsdag aften var jeg til tango med cirka 15 af mine venner. Og det var seriøst noget af det sjoveste, jeg længe har prøvet! Vi havde instruktører fra Argentina, og jeg skraldgrinede bogstavelig talt i 2,5 time..Jeg inviterede en af footballspillerne sådan lidt for sjov, fordi der er ikke mange, som bare liiige siger ja til tango.. Men han sagde ja, og det gjorde det hele sjovere, fordi ingen af os hørte hjemme overhovedet! Til at starte med i hvertfald.. Men jeg kan godt sige jer, at Simbo og jeg, vi kan danse tango nu. Grunden til at vi er begyndt til tango, er på grund af Homecoming. Fordi den dans består kun af 'grinding', og det kan godt tage overhånd herovre.. Så vi vil være de rebelske, som tager en dejlig formel sving om i stedet. Way to go.


Fredag aften var jeg til Chris' birthdayparty. Det var hamrende hyggeligt. Og mærkeligt. Anderledes. Aftenen bestod af dans, cupcakes (hapzz, for satan), avatar og  paintfight. Oh yes, du hørte rigtigt.





I dag var sæsonens første rigtige footballgame. Og det var så fedt. Helt seriøst. Jeg elsker den sport. Det ser nogenlunde semikedeligt ud i fjernsynet, fordi man skal vente i så lang tid og sådan noget. Der er selvfølgelig delte meninger, er jeg godt klar over.. Men alligevel.. Nå, men det her er en oplevelse, som man ikke rigtig kan beskrive. Det er et slags samlingspunkt, hvor alle føler sig som EN enhed, alle føler sig sammen, alle deler de samme følelser. Man kan simpelthen mærke stemningen helt ned i sjælen. Man kan mærke hvordan alle stoler og håber på en sejr, man kan mærke kampen. Man kan mærke den helt specielle og unikke high-school atmosfære.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar