lørdag den 27. august 2011

Cross Country..

Nu er jeg startet til Cross Country. Det er en løbesport, som umiddelbart lyder røv syg. Men det er faktisk rigtig sjovt på grund af fællesskabet osv.. Jeg har været til tre træninger indtil videre, som finder sted lige efter skole hver eneste dag. Og det er hver eneste.. Jeg kan godt sige dig, at man bliver øm!! Til træningerne har vi indtil videre løbet runder, eller løbet op og ned af bakker. Forlæns og BAGlæns.. Bagefter vi har løbet, går vi ind og styrketræner. Derefter har mig og nogle piger taget ud og spise hver gang. I dag var jeg til min første konkurrence, hvor vi skulle mødes på skolen kl. 6.15.... Vi løb 5 km., men fy for en skefuld, hvor var det hårdt! Det var op og ned af bakker, skulle jeg lige hilse og sige. Og så er det pisse hamrende varmt. Luften har også en helt anden effekt, fordi vi er så højt oppe. Ens mund tørrer helt ud. Man skulle nærmest tro, at luften er fuld af peanutbutter. Så da jeg var færdig, var jeg bogstavelig talt ved at besvime. Og det er ikke engang løgn. Mine ben rystede så meget, at jeg faldt.... Heldigvis var der en sød dame, som gav mig noget kærlig moderomsorg..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar