fredag den 19. august 2011

MISSION ACCOMPLISHED..

Jeg havde en mission, som gik ud på at finde ud af hvor mange og hvor tit man egentlig ryger hash herovre. Min fordom om at smoke weed everyday... Er blevet godkendt. Jeg har snakket med en masse drenge om det, og der er mange som gør det hver dag.. Før skole.. I frikvartererne.. Pigerne gør det faktisk også. Det er rent faktisk legalt at købe og ryge hash i Colorado. Det er blevet et lægemiddel, og man kan vist få det på recept eller lignende.. Colorado er også den stat, som har rygtet for at gøre det aller mest. Byen Boulder, som ligger 15 min. fra Longmont, er kendt over hele USA for at være sådan et ret funky sted, hvor alle ryger hash..

Personligt, synes jeg (selvfølgelig) at reglen om alkohol er bedre herhjemme, fordi de unge gør det alligevel. De lyver bare om det overfor deres forældre.. Og er det så meget bedre? Hvad er det logiske i det? Og også fordi at ryge hash derhjemme er lidt mere en 'big deal' end herovre. Herovre er det faktisk omvendt. Det er MEGET sværere at få fat i alkohol.. Problemet med at alle ryger hash, det er at på et tidspunkt, så er de så vant til hash, at de vil prøve noget stærkere..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar