tirsdag den 23. august 2011

Endnu en random update om skolen..

The one and only.. Mrs. Forest..
Hvis jeg skal være helt ærlig.. Så troede jeg skolen herovre var mere... Slacker og easygoing end den egentlig er! Det skal lige siges... At skolen STARTER kl. 7.15 hver morgen.. Fy for en skefuld, tænker jeg bare.. Og så varer hver lektion 90 minutter. Indtil videre har der ikke været et eneste fag, hvor jeg ikke har fået lektier for i hver eneste lektion... Og jeg kan lige så godt sige det lige ud... Matematik.. Jeg er helt solgt! Jeg forstår ikke spørgsmålene på papiret... Og de andre AMERIKANSKE elever.. De forstår det heller ikke.. Det er så dér, hvor jeg tænker... WTF... Det skyldes nok også, at jeg har den mærkeligste matematiklærer ever! Indtil videre har hun snakket om sin kat i mindst 10 min. i HVER lektion.. Hvorfor hun navngav den efter et matematisk udtryk osv.. Og så snakker hun meget om sin kæreste... Og om hendes marathonløb.. Det er da heller ikke fordi, at hun løb 400 miles på 10 uger... jajaj.. Hun kalder sig selv Mrs. Forest... (Btw.. jeg kan slet ikke vænne mig til alt det her fahrenheit, miles, pounds, ounces, feet osv.. Det giver jo virkelig ingen mening?? Hvorfor har vi ikke bare det gode gamle metersystem en gang for alle.. Eller det vil sige, at det har jeg faktisk fundet ud af.. Det er på grund af det økonomiske, at man ikke skifter det.. Så skulle alle husholdninger skifte målebægere osv.. Klik her, og du vil møde en elsket ven, som har hjulpet mig igennem nogle svære tider) NÅ, men hun er kort sagt vanvittig.. Måske dropper jeg den klasse, og vælger noget andet.. Men hun er egentlig også sød nok.. Første dag, gav hun klassen slik.. Resten af klassen fik 1 stykke.. Jeg fik 10, fordi hun ville have mig til at smage på det typisk-amerikanske slik, hvilket i øvrigt ikke er noget at prale af... Det er ALT for sødt og sådan... Fruity.. Bolcher med vandmelon-smag osv.. Og det der peanutbutter... Det er nok den mærkeligste opfindelse nogensinde.. Jeg tænker bare... Hvorfor? Hvordan blev man enig med sig selv om, at man vil lave peanuts om til smør?? Og hvorfor er alle så vilde med det??  Det tører ens mund ud, fuldstændigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar