mandag den 8. august 2011

REAAAADY TO RUUUUMBLE!!!

SÅ! Nu er det blevet den 8. august og jeg sidder i København hos noget familie, og jeg skal rejse til New York i morgen formiddag, hvor jeg skal på en 'Soft Landing Camp' i 3 dage med en masse andre udvekslingsstudenter. Både fra Norge, Finland, Sverige og Danmark. Rent faktisk, skal jeg i New York være i selskab med en svensk dreng, som hedder Nils, og ham skal jeg flyve sammen med fra New York til Denver, og han skal bo ved min værtsfamilies nabo og gå på samme high school som mig! Se, det er lidt mærkværdigt!!

Jeg har chattet og mailet meget med min værtsmor og den udvekslingsstudent de havde sidste år. Hun hedder Sandra og kommer fra Tyskland og er ekstrem sød! Det er også meget beroligende, at familien har prøvet det før, så de ved hvad de går ind til.

Jeg ved egentlig ikke rigtig hvordan jeg føler med det hele.. Jeg kan overhovedet ikke forstå det.. Min krop er blevet gennemstrømmet af en masse følelser.. Men spændt og lidt skræmt er nok de følelser, som skinner mest igennem, vil jeg mene..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar