søndag den 25. september 2011

Homecoming!

Der var jersey turnpike, der var grinding, det var Homecoming, det var svedigt. (Bogstavelig talt).

Fredag efter skolen var der peprally i gymnastiksalen, hvor hele skolen var samlet for at hylde diverse ting. Det var vildt sjovt, og derefter så skulle vi køre på de her flåder, eller hvad man kalder det.. I får lige et billede, så i kan have en idé om hvad det er..

Nå, men de fleste sportshold har en float, ellers har de forskellige klasser. Nå, men princippet er at man kører rundt og smider slik ud til de små børn. Lidt ligesom vores Sidste Skoledag, derefter gjorde jeg mig klar med et par veninder til Homecoming footballkampen, hvor vi med glimmer lavede en raptorclaw over det ene øje, fordi vores maskot er en raptor.. Nå, men vi vandt 50-7, og det var ikke så spændende, fordi vi er alt for gode.. Haha. Vi går efter state championship! Men hele skolen mødte op, så stemningen var i top. I halvlegen kom hele Homecoming Royalty gruppen ud, og der blev sagt, hvem der skulle være konge og dronning. Og imens det var i gang.. Så er der lige pludselig noget der spotter ens øjekrog. Minsandten om en splitterragende nøgen mand løber tværs gennem banen.. Det viste sig så, at det var en af mine rigtig gode venner, Andrew Binder.. Way to go.

Emma og jeg
Dagen efter var det så selve Homecomingdansen, hvor jeg gjorde mig klar med to veninder. Derefter skulle vi tage billeder og spise hos en af mine andre veninder, McKenna, derefter kørte vi over på skolen og dansede fra 20.30-23.30, hvorefter vi var til et par andre fester bagefter. Nå, men det var en rigtig skøn og sjov aften!
Mine værtsforældre 
Kailee og jeg
Valarie og jeg
Efter en travl uge skal der nu ikke ske ret meget andet end, at jeg skal lave lektier fordi jeg har rigtig mange tests i morgen.. Motivation, motivation, motivation Emilie.. Og så skal jeg også lige i kirke i aften. Søøøndage!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar