søndag den 18. september 2011

Homecoming spirit week

Nu har jeg fået købt min homecoming dress og stilletter.. (Mine første rigtige stilletter...) Og det er legit ikke for sjovt længere. Så nu må vi se hvordan (og om) det kommer til at gå... Jeg købte min kjole for 13 dollars?!! Vanvittigt.

Den kommende uge er homecoming spirit week, hvor man klæder sig ud efter forskellige temaer hver dag. I morgen er collegedag, hvor alle klæder sig ud i college tøj. Tirsdag skal alle have neon tøj på. Onsdag skal alle dress up, altså virkelig klassisk. Torsdag er efter min mening den sjoveste dag, det er twinday. Så vælger man en person på skolen, og klæder sig fuldkommen ens. Og jeg har valgt Simbo.. Og han går rundt i sådan noget hip-hop agtigt tøj.. Så det bliver for real det vilde. Fredag er spirit day, hvor man klæder sig ud i skolens tøj.

Onsdag aften er der powderpuffkamp. Det er en flagfootballkamp, hvor juniors spiller mod seniors. Og det er pigerne der spiller. Og jeg har selvfølgelig meldt mig til det.. Vores trænere er drengene fra footballholdet, og det er skide sjovt. Jeg er strong receiver og linebacker, så det skal nok blive godt!

Fredag aften er der homecoming footballgame, som uden tvivl bliver mega vild!

Og så på lørdag er der selve homecoming dansen, hvor jeg skal mødes med 30 af mine venner hos en af mine veninder, hvor vi skal spise, tage billeder og hvad det indebærer.. Så skal vi hen til selve dansen og derefter er der afterparties!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar