onsdag den 28. september 2011

Skolens maskot? Tjooo

Jeg har fundet ud af, at den her school spirit er lige mig. Jeg er der næsten hver gang til skolens forskellige kampe. Og jeg råber, skriger, danser osv. Især til volleyball og selvfølgelig football. Jeg lever mig virkelig ind i det! De mennesker som kender mig, ved godt... At jeg kan blive rimelig damp og hyper nogle gange.. You ain't seen nothing yet. Literally. Jeg går virkelig bare amok. Der var faktisk 4 lærere og skoleinspektøren som kom over til mig på forskellige tidspunkter til volleyball kampen, og spurgte om jeg ville være skolens maskot eller den der sådan får hele skolen i stemning til kampene.. Der er faktisk en af lærerne der lavede en sang om mig.. "WE HAVE EMILIE, EVEN THOUGH SHE'S A FREAKSHOW, SHE'S SAVING THE SCHOOL"....... Nice one

Nå, men maskot? Det er så der jeg tænker... Tjooooo, hvorfor ikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar