søndag den 2. oktober 2011

GO BUFFS!

Morgan, Megan, mig og Simbo
Fight CU down the field,
CU must win
Fight, fight for victory
CU knows no defeat
We'll roll up a mighty score
Never give in
Shoulder to shoulder
We will fight, fight

Fight, fight, fight!


I går var jeg med Simbo, Megan, Morgan, Valarie, Ali, Ryan og Trey inde og se min første collegefootball kamp! Collegeholdet er CU, som er det college min søster og bror går på. De spillede imod Washing State University, hvor min ven Austin Apodaca, som er Silver Creek's Quarterback, har fået et stipendium til. Det er en helt vildt stor ting, fordi det er et rigtig godt hold! Han er også bare en helt fantastisk QB, og det at han har fået et stipendium til den skole, siger bare lidt om ham. Speaking of Austin, så var jeg til en udebanefootball kamp i fredags (jeg kan ikke gå glip af nogen af kampene overhovedet!), JEG ELSKER FOOTBALL! NÅ, men han lavede simpelthen det mest fantastiske pass jeg nogensinde har set. Helt seriøst, jeg begyndte at ryste over hele kroppen og fik tårer i øjenene. Det var så smukt! Omg. 


Nå, men buffs game. Der var en skøn stemning! Alle var klædt ud i gult tøj og jeg havde fundet mig en cap, sweats, en skumfinger og en hættetrøje, så jeg lignede en rigtig CU-fan. Det var så legendary. 


Vejret er stadig dejligt. 25-30 grader hver dag, så jeg klager ikke ligefrem.


I torsdags modtog jeg en pakke fra min mor af med et nyt kreditkort, slik og andre hyggelige skutte ting! (Jeg har savnet et kreditkort i en hel måned nu.. Min ven smed det ud i skraldespanden ved et uheld... Sååå deeeet..) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar