fredag den 3. februar 2012

Broncos - Steelers!

Da min veninde, Emma, spurgte mig om jeg ville med hende til Broncos-Steelers playoff game, så var der ikke ligefrem tøven i mine tanker. Overhovedet. Godt nok, var det 175 dollars jeg ikke rigtig havde.. Men det var skam bare detaljer. Emma havde købt billeterne af hendes chef og det var FEDE pladser. 19. række lige ved endzonen. Kunne det blive bedre? Åh jo, det kunne det. Den lille detalje at Broncos bankede Steelers i overtid, er der vist ingen der kan klage over. Bortset fra mine brødre måske.. Haha! Det endelige resultat var 29-23.

Kampen startede ud med et brag, hvilket inkluderede en masse balloner, fly, skydivers, koncerter, fyrværkeri hyldest og hvad det indebærer. Mega fed stemning!!! 

Atmosfæren kan faktisk bare slet ikke beskrives. Overhovedet ikke. Det var så stort! Og så smukt. Hvis I tager jer tiden til at se dette klip fra overtiden af: http://www.youtube.com/watch?v=eXHbKuChMfA så vil I måske forstå.. Mile High stadium var i chok, indtil at alle bare UDBRØD!
Skydiving

Flyyy  

VI VAAAAANDDTTTTTT

Ingen kommentarer:

Send en kommentar