tirsdag den 29. maj 2012

Min Sidste Dag


På min sidste dag kørte jeg og min værtsfamilie op til Rocky Mountain National Park hvilket var helt utrolig smukt med en hel masse bjerge. Derefter kørte vi op til min værtsmor’s forældre’s hus og red på heste og havde stort set bare en skøn familiedag. Da vi kom hjem havde jeg rigtig travlt med at pakke indtil at jeg holdte en farvelfest. Min farvelfest var et åbent hus fra 18.-22, hvor 140 mennesker var inviteret, og der var rigtig rigtig mange mennesker som mødte op. Vi havde BBQ, spillede forskellige slags have spil og hyggede i det hele taget bare rigtig meget. En skøn måde at sige farvel på, synes jeg. Selvom at jeg var  på randen til at græde eller græd hver gang at jeg sagde hej og farvel. Klokken 22 blev jeg nødt til at tage af sted til lufthavnen, hvor Emma, Emma’s mor, Kerry, Emily, Rygell, Chloe, Carter og min værtsfamilie kørte mig. Selvom jeg ved, at jeg vil se dem alle sammen igen næste sommer, så var det utrolig sørgeligt og rigtig svært at sige farvel. Jeg har aldrig grædt så meget i mit liv.

Mit fly lettede kl. 1 om natten den 29. Maj fra Denver til Charlotte, North Carolina. Heldigvis mødte jeg et par søde drenge som kunne holde mig ved selskab.. Haha. Jeg spiste morgenmad og fløj så videre til Newark lufthavn (tæt på New York), hvilket er hvor jeg er lige nu. Jeg skal vente i den her lufthavn i 8 timer, og så er det så hjem til København. Så ventetiden er ret så ulidelig.. Og der er intet netværk.. Satans. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar