lørdag den 2. juli 2011

Tiden er SNART inde til et hysterianfald.....

Dimission
Skolen og eksamenerne er overstået, og man kan virkelig mærke, at tiden nærmer sig. Nok mest fordi mine venner, familie og bekendte snakker så meget om det. Jeg selv, tænker egentlig ikke så meget på det.. Det eneste der sådan rigtigt fylder mit hoved lige nu, det er at nyde den sidste tid med en masse sol, ferie og alle mine venner og veninder. Og så er det selvfølgelig også en tid, hvor jeg nyder alkoholen og festerne ekstra meget, da tanken om ikke at drikke en eneste dråbe i 10 måneder er en smule skræmmende... Men jeg tror egentlig ikke, at jeg kommer til at undvære og savne alkoholen og festerne på samme måde som man ville tro, da jeg tror, at man vænner sig rimelig hurtigt til de amerikanske normer og kulturen.
Mine to bedste veninder, Juliane og Maj.
Det er som om, at det ikke rigtig er gået op for mig, at jeg skal til USA i 10 måneder. Det er svært at forholde sig til. Der er ikke en måde man kan forberede sig til rejsen på, indtil man en dag vågner, og så er det den 9. august og man skal af sted.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar